Bäst

Heej sötisar, mår ni bra? Jag gör iaf det, är bara lite nervös. Do not say why ;P 

Asså jag är typ "beroende" av två st bloggar, www.desireenilsson.blogg.se och www.paulinadanielsson.blogg.se.
Det är 2 fjortonåriga tjejer som var bästisar, nu bråkar dom. Dessies blogg är 3:a i bloggtoppen och Paows är 6:a. .
 Man måste gå in på bloggarna väldigt ofta eftersom dom typ uppdataerar hela tiden! Men det är ju bara kul.
Våran blogg är ju jätteliten i jämnförelse med deras. Haha, tänk om den här bloggen blir lika stor som deras?  

Oftast gillar jag mest att läsa personers bloggar som jag känner, jag känner ju inte dom, men jag kan skryta med att jag är kompis me Dessie på pea (a) Haha. Om ni läser min andra blogg (www.camillus.blogg.se) och tycker att jag aldrig skriver på den så är det för att jag koncentrerar mig mer på den här nu :D Tycker den är roligare att skriva på.

Vissa är ju lite imot att vi har en blogg tillsammans, för att dom inte vet när det är jag som skriver och när det är Tessan, men hallå, vi skriver ju ALLTID vem det är? Kolla bara längst ner där det står med fet text vem inlägget är ifrån? Haha, inte så svårt kan man tycka.

Juste, igår hade jag på mig mina nya byxor från Gina Tricot, haha alla bah " ååh, sånna vill jag också ha"  " härmas jag om jag köper sånna? " osv. haha :P kul att så många tyckte dom var snygga, men inte lika roligt att andvända dom om hela klassens tjejer ska ha likadana ;S

Juste, jag ska bli bättre på att lägga upp bilder i varje inlägg, eller det kanske inte blir Vaaarje , men iaf oftare än nu iaf;)

Ha det bra, Love Milla

Kommentarer
Postat av: I'

OK!

2009-04-22 @ 18:38:29
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bild på dom?

Puss // lottie - www.sweetieyou.blogg.se

2009-04-23 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0