Min dag

Heej =) , jag kom nyss hem från Torekällberget, nån som har varit där förut? Vi brukar iaf vara där minst en gång per år. Vi åkte inte direkt dit för min skull utan för min systers barn Oliver och Selma. Jag har tröttnat på de där sen 5 år tillbaka.. :P , men jag ville endå följa med för vad skulle jag göra hemma? Nåja på Torekällberget fick jag en bild av en jättesöt kanin , den kan inte varit så gammal :P

Till lunch blev det påskrester från igår, jag fick inte i mig mycke nu häller! (?) Men efterrätt fick jag såklart i mig! Pannakotta igen OCH gräddglass med polkaströssel :) gottgott !

                     
en kula gräddglass med                         polkaströsell                            gräddglass
         polkaströsell



Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag har varit på torekällberget förut...

2009-04-12 @ 18:10:23
URL: http://wilmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0