Så jävla tråkigt

Tja! jag har haft skittråkigt nu i typ 5 timmar. De enda "roliga" va att jag shoppade, eller ska man kalla de shoppade när man köpte en foundation bara? nae tror inte de. Jag var iaf med mina syskon I södertälje C för att köpa en present till min syrra, vi skulle egentligen köpa ett guldarband men dom kostade runt 18.000 :O de är liite för dyrt ;P. Så vi köpte en silver ring med en diamant i och ett par silver örhängen med diamanter i. (hoppas hon inte läser de här!) . Sen åt vi på donken, jag hade inga pengar kvar men sån tur var så hade jag rabattkuponger, så Elin köpte en Mc feast meny och jag fick en gratis då :) sen drog vi hem och jag satt och solade i en halvtimme typ , sen fick jag värdens tråk. Jag hade nada att göra, eller joo läxan men hur kul är de på en lördag liksom? jag vet att jag skulle ha gjrort den i onsdags men då blev de andra planer. Så imorgon kväll får de nog bli! jag hoppas hoppas att jag ska vara med Milla sen , eller jag ska bara de efter maten får de bli. Jag har skickat sms och ringt fleera gånger men hon byter ju mobil idag + ett nytt abbonemang så risken finns att hon har ett annat nummer nu :S . nej nu ropar min mamma att de är mat! Skriver mera sen :) PS. glömm inte att ringa/smsa om ni vill göra nåt :) ni som inte har mitt nummer, de var ju synd .. :/ :P

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: lina<3

haha hundarna är sötare i värkligheten fin blogg du me:)

2009-04-25 @ 18:17:27
URL: http://sandybellh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0