Skhlm

Heej, idag har jag vart och shoppat i Skärholmen, fick med mig ganska mkt hem ;p

Ljusrosa linne med spetskant -Gina Tricot
Ljusblåa jeansleggings - Gina Tricot
Ljusbeiga chinos - Gina Tricot
Rosa shorts - Gina Tricot
Vit kofta - Gina Tricot
Blå kjol med vita ränder- Gina Tricot
Långt mörkrosa linne - JC
Långt vitt linne- Divided
Långt grått linne - Divided
Vit T-shirt - H&M
BlåVit randig T-shirt - H&M
Mascara - H&M
Puder - H&M
Rouge - H&M
Guldiga sommarskor - Din sko
Vita sommarskor - Wedins
Ansiktskräm - Kicks

Jag tror att jag fick med allt där! Skulle köpt en vårjacka också, men den jag ville ha var typ slut. Men mamma skulle kolla om den fanns i stan (a)
Vi kollade på en mobil också, jag tror det blir en svart eller rosa w595i :D


Kramar från Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket du handlar.....

2009-04-19 @ 19:34:45
Postat av: sara

hur mycket gick allt det där på? :P

2009-04-19 @ 20:28:46
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/
Postat av: Milla

ganska mycket ;P

2009-04-20 @ 16:06:43
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0