Teater

Heej, nu är det Camille som skriver! Jag ska börja att skriva vem det är som skriver längst upp, fick ett önskemål om det, och vi vill ju bara förbättra bloggen så.. :)      

Idag har jag vart på en teater i Skärholmen med mamma, min bror och min farmor. Teatern hette Dönickor och dåfinkar, eller nåt sånt! Den var ganska bra, men lite konstig också, det handlade om en tjej som var 12 år och hade precis bytt skola, hon hette Simone men deras fröken såg typ fel och sa att den nya eleven hette Simon. Så Simone började klä sig som en kille, beté sig som en kille m.m. och började vänja sig vid att heta Simon, och sen blev en tjej i Simones klass kär i henne ( hon trode ju att det var en kille)  
aja, som sagt var den liite konstig så det är lite svårt att förklara :P

Nu ska jag gå upp i köket och äta en macka, känner mig lite hungrig. Har ju inte ätit så mycket idag! Men ni får ha det bra och jag skriver ju självklart lite senare sen.




Kommentarer
Postat av: moa

är det inte samma person som har skrivit en annan sak till mig ?:P nåja, om du vill så kan du få designen<3;)

2009-04-09 @ 16:52:03
URL: http://moooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0