Underbart PåskVäder

Heej, Milla här. Idag vet hag inte riktigt vad jag ska göra. Vill vara med Tessan eller spela fotboll, det är ju såå fint väder!  Vi får se hur dagen slutar! Vi ska iaf sätta upp studdsmattan, eller vi har redan satt upp själva grunden , men man måste ju sätta upp resten också för att kunna hoppa! Idag ska jag kanske också rensa ut lite grejer ur min garderob, och kolla in vilka sommarkläder jag behöver, det finns säkert massa saker som är försmå och då måste jag ju veta det så att jag kan köpa nya, ( som ni nog förstår) . 

Har det kommit några små påskkärringar/påskgubbar till er? Vissa kom ju igår och andra kommer imorgon på påskafton, vet inte om några kanske kommer idag också? Aja, min farmor har iaf köpt jättemkt (lite för mkt :P ) godis så vi har något att ge dom. Men jag blir så himla irriterad på vissa små ungar som bara står i dörröppningen och glor på en och säger typ "ja vill ha godis!" . haha, dom kan väl allefall säga Gald Påsk eller något?  :P





Kommentarer
Postat av: patricia

jag kan inte leva utan godis !!!!!!!!

glad påsk å bra blogg du har !

2009-04-10 @ 12:12:33
URL: http://pjzk.blogg.se/
Postat av: -

tack så mkt! du ahr också fin blogg <3

2009-04-10 @ 21:42:32
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0