*Baxad*

Haha, man kan alltid underhålla sig med sånt här när man inte har något att göra..

Ta fram din mobil.
Gå in på SMSinkorgen.
Bläddra längst nerifrån inkorgen upp 10 steg.
Gör så på alla frågor.

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Har precis haft idrott :P
självdå :)<3

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
okej vad gör ni:)<3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
a om snart<3

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag är inte :)<3

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej<3

Vilka ord skulle du säga till Gud?
Ja juste ;) jag trodde först du menade maria Karlsson :) men nu fattar jag <3<3

Vilken är din bästa raggningsreplik ?
För att jag ska duscha :P<3


Kommentarer
Postat av: j

kul grej

2009-09-01 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0