Era efterlängtade svar

Postat av: Dennis ;D

ööh.. Ska ni till skåne snart? ;P för då kan ni ju ta en sväng till kivik ;P
Milla svarar: höhöh, vi brukar ju åka till Skåne på sommarlovet ibland, men det dära med Kivik vet jag inte ;)
Tessan svarar: haha nae det tror jag inte ;P känner inte dig så bra Dennis lilla ;)

Postat av:

hur gammla är ni?

Milla svarar: 12, men 13 den 14:e Januari :D
Tessan svarar: 12, fyller 13 i början på Februari :)

Postat av: adam

ni är snygga är jag haha :)<3

Milla och Tessan svarar: Adam sötis, vi har ju inte sett dig på ett tag <3 Men tack för komplimangen :D <3

Postat av: http://finest.se/hodamerei

- vad fick er att börja blogga ?
Milla och Tessan svarar: Vi läste andras bloggar och på det sättet började vi blogga :) Vi tyckte alltså att det verkade kul.

Postat av: Julia

Vad tycker ni om mig ? (a) Thöh ;) <33

Milla och Tessan svarar: En rolig prick ;)<33;D

Postat av: fredrik

har ni haft sex?

Milla och Tessan svarar: Nej Fredrik?

Postat av: sadsad va heter ni på bdb ?
Milla svarar: youknowmilla
Tessan svarar:
har inte bdb*

Postat av: Lottie - L & M♥ 1.Vad är det roligaste ni vet?
2. Hur mycket är ni inne på datorn per dag?
3. Vad är det roligaste hos varandra, alltså vad gillar ni mest hos varandra? :)
Puss! ♥
Tessan svarar:
1.
Umgås med folk ;)
2. Ojojoj, det är mkt!
3. Allt ! =)
Milla svarar:
1. Umgås med nära & kära ! ;D
2. Heheh, ärligt så håller jag inte koll på det, men ganska mycket skulle jag tro ;)
3. Allt, med humorn är ett extra pluss, hihi ;D

Postat av: noe 1 vad tycker ni om mig?
2 vart är ert favorit ställe ?
älskar eran blogg gmn ha det super bra ! <3
Milla svarar:
1. Vet faktiskt inte vem du är, men om du är Noelia så tkr jag att du är snäll ;)
2. Jag vet inte ! (:
Tessan svarar:
1. Hihi, vet inte vem du är gmn´ ;O <3
2. I dont know (:

Postat av:

1. är båda oskulder?
2.är ni bra kopmpsiar?
3. ha en fortsatt trevlig dag!

Milla och Tessan svarar:
1. Japp
2. Japp (bästisar)
3. (Japp)

Postat av: Jamaica king 1. Huur länge har ni spelat fotboll?
2. villket fotbollslag hejar ni på ?
Milla svarar:
1. Jag har spelat fotboll i 5 år !

2. Djurgår'n ;)
Tessan svarar:
1. Maj 2009 typ ;)
2. Djurgården (: <3

Postat av: Philippa

Hur länge har ni båda gått på fotboll?

Milla och Tessan svarar: 
Se svaren över ;)

Postat av: Philippa

Hehe, kom på en till sekunden efter!
1.Dansar någon utav er, och hur länge har ni gjort det i så fall?

Tessan svarar: Japp, jag går på Showdans och ska börja på Streetdans. (: Har gått på showdans ett år och har dansat när jag var mindre också :)<3
Milla svarar: Exakt samma svar som Tessan faktiskt x) 

Postat av:

Vem pratade ni senast med i telefon?
Tessan svarar: AdamHolmgren. =)
Milla svarar: Gabbe

Postat av: adam

milla har du husdjur och vilken hårfärg tänder du på killar :)

Milla svarar: Yes, jag har två kaniner. Jag tänder nog mest på brunetter men det finns ju såklart snygga blondinkillar också ;)
 

Postat av: adam

vilket lag tessan av dif hif aik :)<33

Tessan svarar: DIF :) <3

Postat av: adam

bästa dagen ni hade tillsammans vilken är det :)<3?

Milla och Tessan svarar: Alla våra dagar är bäst ;D

Postat av: adam

är milla singel haha brist på fantasi :)?

Milla svarar: Ja!  Men inte om vi skulle svarat igår ..

Postat av:

har båda pojkvän ?
vad heter han ?

Milla och Tessan svarar:
Milla är singel för tillfället (så passa på nu killar)
Tessan har en pojkvän som heter Gabriel

Det var frågorna och svaren som vi fick! Haha :)

Love Tessan och Milla


 




 
 


Kommentarer
Postat av: e,

försenad fråga: om ni fick en ömskning, vad skulle den vara?

puss

2009-08-23 @ 13:29:53
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: e,

försenad fråga: om ni fick en ömskning, vad skulle den vara?

puss

2009-08-23 @ 13:29:56
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0