Fotbollsläger Tomorrow!

Hi! Har riktigt mkt att göra nu! Dushade nyss och ska fixa med mina naglar :) Elin hade ett jättebra tips på hur man kunde göra! Hon hade tagit ett vitt nagellack längst fram på nageln så att det ser ut som om man har jättelånganaglar/lösnaglar.
Det ska jag fixa! Sen ska jag packa färdigt till fotbollslägret som är imorn till söndag. Kolla på TV. Göra färdigt min Sommarläxa, och kolla på bilder som Jojo har skickat till mig!! ♥ Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva som ni säkert förstår.. BYE!
Jag ringde Milla förut och dom var på väg hem, dom kommer hem ikväll! :D <3

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Kandii

Sv: jodå, allt är bara bra här. :) några kul planer inför helgen?

2009-08-13 @ 20:09:48
URL: http://kandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0