Grattis till RSF!

Helluu. Orkar verkligen inte skriva just nu♥ är inte på bästa humöret.. :O men whateever.

Jag sov över hos Milla som ni säkert visste? Vi vaknade typ 12.00 idag av att hennes mamma väckte oss! <3
Sen gick vi till Berga och kollade när F-96 spelade på Älvjö AIK. RSF vann! :)
Efter matchen tänkte jag och Milla dra hem till mig men vi gick hem till William ist. Där var Gabbe och Agge också. (:
Vi hoppade typ studsmatta, spelade kort m.m ;) <3
Men sen var jag tvungen att dra hem, min pappa kom och hämtade Milla och mig så körde han hem oss till Milla. Där hämtade jag mina saker och sen åkte hem! ♥

Känns som om dagen har rusat förbi men har endå hunnit med en hel del!

Love Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0