H O M E

Hej! Hemma från fotbollslägret nu. Jag åkte hem lite tidigare för jag har typ feber och ont i huvuet.. Så jag hann inte spela nån match "( Men vi hade det skitroligt där! Jag var mest med Milla och Johanna R. =)
Igår var det typ spökväll där, Olivia B berättade först nån "riktig" historia om en sak där vid fotbollsplanen typ. Sen fick vi gå ut på nån runda där. Visa gick med vuxna och så men jag Milla och Johanna R gick helt själva. Alla kom tillbaka springande och typ skrek skitmkt. Asså vi trodde att det var typ nåra killar i 13 14 årsåldern som hade klätt ut sig, men det var nåra tjejer i fotbollslaget..! ;O :$
haha :)
Nu ska jag gå och vila lite
Puss!

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var skitroligt :)<3

2009-08-16 @ 18:21:42
URL: http://johannamroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0