Låång dag,

Haha, blir ett långt inlägg nu tror jag. Tror knappast att ni orkar läsa hela, ;p buut.

Jag hade sovmorron till klockan 9 för då började skolan. Vi gick typ ut i skogen och plockade massa saker. - Inte alls kul..!
Sen åt vi lunch i skolan och hade bara en timme tills vi fick gå hem, klockan 13.30 :)<3
Vi frå vara inne på första rasten nu också, men den halvtimmen gick himla fort! Jag o Milla satt bara och messade med halva kontaktlistan,, haha <3
Men efter skolan gick jag och Milla hem till mig. Det regnade typ lite då också, men vi kom hem till henne kvart i 5 och då hann vi bara byta till fotbollskläder typ. Millas mamma skjuttsade oss till berga flr det ösregnade typ. När vi kom till berga så var det HELT tomt på fotbollsplan och alla dörrar stängda. Inte en människa utanför heller, bara Jennifer och Olivia B.
Vi gick in i omklädningsrummen, men alla dörrar var låsta. Så vi väntade ett tag. Men sen kom en tränare. Alla andra kom klockan 6! ;O yes, men sen hade vi träning och såå..
Jag, Milla och Johanna R fick för oss att vi skulle bada efter träningen. Det var fett varmt men det regnade endå. Så efter träningen gick vi mot bergvik, (vi hade inga badkläder eller ngt) men who cares?
På väg mot bergvik så började det regna ännu mer så vi ville typ inte bada längre. Så vi gick hem till Roos ist och var där ett tag ;) Milla var tvungen att vara hemma senast halv 8, inte en sekund för sent ^^ ;) ' hah, men vi typ skyndade oss från Joihannis vid halv 8.. vi hittade näästan inte hem, men mjo. Jag kom hem ! Ringde min pappa när jag var vid centrum så hämtade han miiig! :] A N D, nu är jag hemma.


do you see us?







och jag hos Milla för nån dag sen, typ igår <3 Såg lite konstig ut, men men.

Långt inlägg? :S

Love Tessan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0