Länge sen, väldigt.. !

hej bloggen, nu är det Milla som skriver, första gången den här månaden, jag har ju varit borta i typ över två veckor.
Just nu sitter jag och tänker på hur jag ska hinna med att göra sommarläxan, som jag inte ens har börjat på.. ! heh ;$

Kom hem ganska nyss, men bilder kommer nog lite senare ikväll.


Men här är lite saker jag har gjort dom senaste veckorna!


  • Slingat håret. Tänkte färga hela, men gjorde inte det
  • Lärt mig jättemycket spanska, av mina kusiner som pratar spanska
  • Varit utan utan mobil
  • Varit i Skåne och Dalsland
  • Tagit lite bilder
Love Milla

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du chansen att anmäla dig till veckans blogg

du har tills 23.00 på dig www.sagharauseus.blogg.se

så sätt igång o anmäl dig nu!

2009-08-13 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0