Lida

Hej! Berättar lite om vad vi gjorde och  på Lida nu. Tog inga bilder med min mobil! Som nåra kanske visste så laddade den ur! :@ Så jag snodde andras mobiler, hah bl a Millas ;). Hihi.

Igår på Lida gjorde vi mest samarbetsövningar m.m. Sen gick vi och badade, jag typ skärde upp min fot lite "/ Hade plåster på 3 ställen så jag badade inte dom två andra ggrena,, :(. Efter badet gjorde vi inte så mkt övningar och sånt, man fick typ göra vad man ville. Det var flera andra eller iaf en annan klass som tältade vid oss typ, killarna sprang fram och typ irriterade dom. Men en var skit konstig, hon typ slog Mange :O Värsta fjortisen.. :P
Sen typ på kvällen grillade vi och snackade, riktigt najs. Zäta kom dit också! <3 Hon har ju bytt skola till Huddinge. Men hon sov inte över för hon skulle till plugget idag.
En liten jobbig sak var att nåra killar gick runt tjejernas tält klockan 5:00 på morgonen! OM det var jobbigt.. haha. Men sånn tur var kom en föräldrer och sa till.
Idag på Lida packade vi ihop alla tält och så. Och så kom det nåra poliser dit och visade lite saker med polishundar.
Orkar inte berätta mer! Men kom hem runt 14.00! :)




Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Lottie - L & M♥

Haha, märkte det! :O

Jag satt lite för högt upp, men Chloés ansikte såg man i alla fall ;)

Tack för kommentaren!

Puss på dig! ♥

2009-08-21 @ 18:08:56
URL: http://limegirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ni inte ha frågestund!?

2009-08-21 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0