Sur

Hi , är inte på så jättebra humör just nu, trots att statistiken är jättehög redan .

Fotbollsmatchen gick inte alls bra, den sämsta på länge, *nagativa jag*  Vi förlorade, säger inte med hur mycket ;O
Och inte nog med det, när jag skulle gå hem från Berga tänkte jag inte på att jag hade cyklat dit, så jag gick  hem , sen när jag såg alla cyklarna här hemma kom jag på att jag faktiskt cyklade till matchen, åhh.
Så jag frågade pappa om han kunde skjutsa mig ner till Berga så att jag kunde hämta min cykel, för jag orkade inte gå dit en gång till, inte för att det är så jättelångt men anyway.

Aja, nu ska jag glömma den här matchen och allt . Så, nu ska jag bli glad :D Det är ju faktiskt LÖRDAG !

Btw så tog jag och Tessan massa bilder med digitalkameran, dom får ni nog se snart


Love Milla


Kommentarer
Postat av: chennie

lite shopping brukar funka för mig när jag är sur :P



<3

2009-08-22 @ 16:51:10
URL: http://chennies.blogg.se/
Postat av: MARIA ♥

SV;haha.. tack. Söt du är!:)

2009-08-22 @ 17:12:08
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0