Rolig grej?

Har du pussat nummer 2 ? Anton, nej
Vad har du för relation med nummer 20 ? Empan, kompisch :D
När ska du träffa nummer 24 ? Gabbe, det vet jag inte ;)
Är nummer 18 söt ? Emil.. Inte riktigt min smak :)
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ? Elin Abrahamsson, sötis
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? August J, nepp
När ska du träffa nummer 25 nästa gång ? Gurra, venne
Är du nära vän med nummer 23 ? Filippa K, sådär
Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? Johan, ja det tror jag väl :)
Vad pratar du och nummer 5 oftast om ? Bella.. Allt :D
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ? David, Såklart
Vad har du och nummer 24 för relation ? Gabbe, Kompisar
Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ? Hanna S, nothing special
Vad är det bästa med nummer 38? Johanna R, allt !




Kommentarer
Postat av: Bella

vi kmr alltid kunna prata om allt, oavsett vad som än händer <3

2009-08-30 @ 18:43:39
Postat av: Milla

Jag hoppas det gumman <3

2009-08-30 @ 18:56:15
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Philippa såklart

Hej, skulle ni vilja fixa min design?

Kram kram ♥

2009-08-30 @ 19:47:17
URL: http://philippanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0