Utekväll med sötnosarna

hej, nu är jag hemma igen. Först gick jag och mötte Elin, Tessan och Julia, sen gick vi till Berga och träffade Johan och Gabbe . Vi typ snackade och sånt (: När det började bli mörkt och jag skulle gå hem hörde jag typ "skott" som egentligen bara var fyverkerier men ändå, så jag kutade tillbaka till dom andra som typ asgarvade. thaha. (:

Sen kom det några äldre som typ ropade och var fett läskiga. Så alla typ kutade in på någon skogsväg och sen ut vid gymnasiet. Då kom David, Oscar och Lucas . :)   men hann inte vara så mycket med dom, för jag ringde mamma och bad henne komma och häma mig, för jag skulle aldrig livet gå hem då, var ju fan skrajj.. heh ;$

Mamma blev lite sur för hon hade sagt att jag skulle komma hem innan det blev mörkt , och så fick hon komma och hämta . ajakul hade vi iaf ;D ♥
Nu ska jag nog lägga mig och messa lite. Idag var det  sista "riktiga kvällen" denna helg, på Söndagar kan man ju inte vara ute för det är ju skola på Måndagen sååh.

*Fick inga bilder men checka Tessans inlägg eller www.thejajas.blogg.se , dom kanske fick ngn bild :D ? *

Love Milla


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah, så flummigt när du bah kom springandes tillbaka!

Vi hörde såhära smällar och sa typ "Neej, stackars Milla som går alldeles själv!" också kom du springades tillbaka .

Hahaha! ;o

<33

2009-08-29 @ 23:04:09
URL: http://thejajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0