Nobelmiddag

Heej! Länge sen man skrev här.. men jag pallar helt enkelt inte. Vi ska ju endå byta snart så..? Hehe whatever. Tänkte berätta lite om dagen iaf! :) Skolan var riktigt skön fakstiskt, vi gjorde inte speciellt mkt annat än att kolla på film och julpyssla. Hehe! ^^ Bättre än vanliga lektioner iaf! :) Hiihi. Vi fick sluta minst 2 timmar för tidigt..=) Så efter skolan hade jag och Milla tänkt att ta bussen till centrum för att möta Johanna, men bussarna går ju inte så vi gick en bit och mötte henne på vägen ist! :) Vi skulle bara byta julklappar med henne, men jag fick inte av henne idag så vi ska vara på lördag också! :] När jag kom hem så började jag fixa mig till klassfesten som var idag. Det skulle vara nån slags "nobelmiddag" så det blev lite finare kläder en vanligt hehe! Innan klassfesten så åkte alla tjejer hem till Ellen på förfest. Sen kom limousinen och hämtade oss! :) Och den körde oss till stället som vi skulle vara på. När vi kom dit så minglade alla runt och sedan fick vi äta 3 rätters middag. Och så hände lite mer grejer innan vi hade disco. Fan vad kul vi hade! Haha vi körde gärnet, hehe ;) Men jag kom iaf nyss hem från detta. Förstår om ni tkr att det är ovanligt på en torsdag, det tycker jag me! Men det är ju julavslutning imorn så jag förstår om dom la festen idag. Är helt slut nu så jag ska gå och duscha och sedan tv! ^^
PussPuss! Blev ett litet längre inlägg idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Har skit ont i mina fötter:P vi hade det bäst!<333

2009-12-18 @ 09:51:25
Postat av: Emma <33

Var det bra när husbandet sjöng ? ;)) <33

2009-12-18 @ 16:39:31
URL: http://emmasallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0