15/6

Tja, har inte hunnit med att skriva något idag. Jag har varit med Jojo från halv tolv och troddw att vi skulle vara med Milla också men hon kände sig tydligen sjuuk "/ Så jag och Johanna messade lite med Sofie, hon var med Jonte hemma hos han. Vi hade aldirg varit hos hans mamma förut eller Jojo hade, men kom inte ihåg vägen. Men vi hittade dit iaf ! :O Hemma hos han gjorde vi inte så mkt kollade på ngn film typ Yes man. och hoppade studsmatta. Sen tog vi bussen hem till mig.


JohannaH

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: jojo<3

ta bort den där:) den är fettttt ful!!

2009-06-15 @ 18:01:28
Postat av: Tessan

naj , så sn'll e jag nt ;P ;P :)

2009-06-15 @ 18:38:47
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: jojo<3

okej:) ha kvar den da;)

2009-06-16 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0