4/6

Heeej
Idag var jag i skolan (för mig är det ganska självklart så jag behöver ju typ inte skriva det? )
men aja, idag fick vi veta vilket klassrum vi ska ha i 6an, vi ska få det som dom nuvarande 6orna har. Det är helt OK.

På Lunchrasten gick jag, Madde och Elina hem till Elina för att Elina skulle hämta sin IUP som hon hade glömt hemma. Det regnade så vi stannade kvar hos henne och gosade med hennes marsvin lite :) Dennis heter han.
 Man ser inte så bra, men det är iaf Dennis i sin bur.

Efter skolan gick jag, Wilma, Elin och Zäta hem till Elin och gjorde ingenting typ. Sen gick vi hem till Ogge och frågade om han hade nån tändare, för vi skulle bränna upp lite gamla papper och grejs, asså bara för skoj skull. Ogge var med Emil och självklart hade han en tändare. Så alla 6 gick ut i Ogges trädgård och skulle bränna, haha. Det tog lång tid att få lite eld, men tillslut gick det.  När vi kände oss klara med det gick Ogge in och hämtade ett glas vatten och hällde över.
Det regnade och det brann knappt någonting så vi behövde ju inte direkt vara rädda för att elden skulle sprida sig. Men det kom mycket rök så när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och slängde kläderna i tvätten.


Ute                                 Ute                        Inne


Love Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är på bilderna? :) Kram Saga <3

2009-06-06 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0