gå, gå och gå !

heej :) idag hade vi sovmorron till 10.00. vet inte riktigt varför men vi har ju varit med skolan efter skoltid flera ggr. jag som hade tänkt att sova till typ 9 men nehee, då skulle en städare komma till oss klockan 8 -.- Min brorsa Marcus ska ta studenten imorn och vi ska ha nån typ av champagne frukost hos oss klockan halv 7 (?) det skulle vara ngn annanstans egentligen men eftersom att det skulle regna så kanske inte de är så kul. yes, men i skolan hade vi OS-grupper jag är i Bulgarien. de ska spöregna då på fredag också satt vi får väl se hur de blir med det. sen städade och städade och jag var tvungen att ta hem alla mina saker idag för imorn är jag ledig, fredag os dag och måndag slutar vi ! :)
Efter skolan gick jag o Milla hem till mig, vi var typ hemma till klockan tre för då skulle vi gå till bryggan och träffa Gabbe, Johan och Kricke. dom badade typ men de gjorde inte vi. asså vi kom dit efter typ 1 eller 2 timmar för vi visste f*n inte vart de låg! o sen messade dom att vi skulle köpa natchos till dom - där rök 53 kronor! :) men sen kom Johan och mötte oss med cykeln, annars skullle vi nog aldrog hittat dit! men nu måste jag nog städa lite för vi kommer ha typ 100 pers här imorn.. :) (ni kanske inte fattade så mkt i de här inlägget men är ganska stressad nu ! )

                                   


Love Tessan

Kommentarer
Postat av: M

Ja, vi skulle typ aldrig komma fram om inte Johan kom :D



TackTack J <3

2009-06-03 @ 22:37:22
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, var också där, men var tvungen att gå precis när ni kom.

Skulle vart kul å träffa er (:

2009-06-04 @ 17:00:26
URL: http://torresforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0