Igår/Idag

Tjao, ska berätta lite kort om gårdagen först!:

Först följde jag med till Ikea och handlade lite saker till våran friggebod på landet. Sen åkte jag och min brorsa ut med våran båt i Uttran. När jag kom hem var jag med Sofie och hennes kompis Freddie. Dom blev typ ovänner så jag och S gick in till henne och kollade på film tills halv 12. Då gick jag hem och sen soov.

Japp det gjorde jag igår. Idag:

Jag följde med min pappa till Skärholmen m.m han skulle köpa lite grejer. När jag kom hem var jag med Zäta och Wilma. Vi gick ner till Centrum och köpte dricka. Sen gick vi till Berga och var där i typ 10 min (?), det var så varmt så vi gick långa vägen till båtbryggan. De var typ två andra tjejer där och sen kom det nån liten grabb med sin morsa. Jag venne hur länge vi var där men vi gick iaf hem till mig och bada efter det. Sen drog Zäta och Wilma hem och jag skulle äta. Vid åtta gick jag hem till Wilma och kom precis hem från henne..

Ganska kortfattat och enkelt,.. men måste ge beröm till dom som orkade läsa ända hit!

Love Tessan



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni lägger typ aldrig upp bilder på er själva! kan ni inte lägga upp lite nya och gamla bilder ;)

2009-06-23 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0