Imorgon är det skolavslutning :D

Heej. Idag vaknade jag halv 11 :o. Det var väldigt längesen jag gjorde det. Så nu är jag typ färdig och ska hitta på ngt. Jag tror att jag och Milla ska åka och bada. Antingen vid båtbryggan eller bergvik :) men jag venne om hon skulle åka till skärholmen först. Sen ikväll ska jag kanske hjälpa Sosso med hennes design. Och imorgon är det skolavslutning! yippi :D hoppas det är lika fint väder som idag eller finare :) nu ska jag städa lite på rummet sen ska jag ringa Milla, seees <33

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är välkommen till min blogg på frågestund :)

2009-06-07 @ 13:21:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0