No clothes

                                                                                                  HEJ!
Jag kom nyss hem från Skärholmen. Först var jag inne på Stadium och sen Gina Tricot. På Gina tänkte jag köpa en vit tröja med mörkblåa ränder. Men det var jätte konstig form på den så jag stod över det köpet ;)
Snart ska jag nog vara med Tessan. Vi ska kanske åka någonstans eller så.
Men idag ska jag iaf inte lägga mig kl 1 som jag har gjort dom två senaste dagarna. Jag ska lägga mig vanlig tid idag - runt kl 10, det är ju skolavslutni´ng imorn! :D Kan nästan inte fatta att det är sant! Imorgon ska jag vara med kompisar och kanske åka till Grönan. Hoppas det :)  Många undrar väl säkert vad jag ska ha på mig imorn. Jag ska ha en mörkblå , vit randig klänning med knappar upptill, jättesöt. Tänkte först köpa en blommig på Gina som jag hade sett, men den tog slut snabbt så det fick bli en annan istället. Men vad ska ni ha på er imorn? :) Om ni också har skolavsluting då alltså.
Kram Milla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0