Sista dagen på fotbollsskolan

Idag var det sista dagen på fotbollsskolan för i år. På lunchen satt vi några tjejer i laget och "diskuterade" vilka djur alla liknade, och dom andra tyckte att jag var en liten gosedjursPonny eller MyLittlePonny eller vad det var, Tack för den, haha, ;) Vi är allt roliga ;D <3
Det var helt okej väder till en början på dagen , men sen började det spöregna så då gick vi in i den minimala nytorpshallen och gjorde saker som inte var det roligaste jag har varit med om .

Nu ska jag gå ut och träna kickar i regnet *jag är galen* men jag blir så irriterad  på att jag suger på att kicka, är fan sämst ;P så pusshejj/Milla ( eller mitt nya smeknamn av JohannaR ,Nallen, haha:P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0