Vad händer imorn?

Tja, det här blir nog sista inlägget för idag. Från klockan ca 4 gick jag och mami ner till Centrum för hon skulle köpa lite grejer till sig och jag skulle träffa Milla där. Sååklart var hon inte där när vi kom dit   så jag följde med in på konsum. Vi dröjde extra länge så att hon skulle hinna komma men nehepp, hon var inte där när vi kom ut heller. Så vi började gå mot hennes håll och sen mötte vi henne. Då gick min mamma hem och jag och Milla gick och mötte Gabbe och Kricke vid deras skola :) dom cyklade mest runt och höll på med ngn ramp ;P sen vid 7 så skulle Milla åka iväg till nån resturang i stan så dom släppte av mig på vägen =)
Imorron vet jag inte riktigt vad vi ska göra efter skolavslutningen, antingen ska vi åka till grönan,  bada eller ngt :) Vad ska alla andra göra? :) egentligen är det klassfest imorgon men jag och M' skippar att gå på den.


                                         

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: phiie

hej :) vad gör ni?

2009-06-07 @ 22:00:46
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla klassfest.

2009-06-07 @ 22:35:13
Postat av: Wilma

heej

Vad ska ni göra ikväll?

Ska gå på klass festen, kanske inte världens roligaste men men....

asså den slutar ju 9 tror jag.. ?

2009-06-08 @ 10:08:45
URL: http://wilmys.blogg.se/
Postat av: sosso <3

snygga bilder ;)

2009-06-08 @ 12:20:48
URL: http://loveiyou.blogg.se/
Postat av: jojo<3

vilka snygga bilder ditt hår är coolt:)

2009-06-08 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0