Fredag, 1 Maj

Hejhej, sitter här i min mörkblåa Nytorps mjukisar, älskar verkligen dom. Jag och Tessan sov ganska länge idag, eftersom vi var uppe länge igår :)

Åt makaroner och köttbullar till lunch, och jag har fortfarande kvar smaken av köttbullar i munnen, usch. Ska faktiskt borsta tänderna och få BORT smaken snart xD

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske kolla lite snabbt vad jag har för läxor, men jag kmr inte palla göra dom. Ikväll kanske jag är med nån, om jag orkar, känner mig lite trött, och man blir inte direkt piggare av att sitta i mitt rum som är riktigt stökigt just nu. Måste städa..   Bloggar mer sen och kanske lägger ut nån bild.

Vi hörs //Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0