Grattis

hello! jag ska åka till min syrra Elin snart för att hon fyller år ! Jag ska ge nåra leopardsolglasögon och nåra andra grejer, hahh hennes stil. Anton frågade förut om vi ville hänga med o bada i bergvik mendet gick ju nt :/ . Det får bli en annan gång. Efter skolan hade vi tänkt träffa nån Linus som Z känner men han hade typ utegångsförbud. Så jag drog hem till mig o sen skulle vi direkt åka iväg ocj lämna Marcus bil ngnstans -,- . I bilen satt jag o messade och läste Som jag vill vara (handlar om en 15 årig tjej som blir gravid typ) . Jag hade inte ätit ngt så jag tog en äcklig banan som jag tvingade i mig , jag höll på att spy. När vi var på teneriffa så åt vi det varje dag så jag har tappat suget för de ! ;P
nä nu ska jag väl ta o göra i ordning mig! SES! <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hello! I will go to my sister Elin soon for her birthday! I will give near leopard sunglasses and close to other stuff, hahh her style. Anton asked before if we wanted to hang with o bathe in Bergvik But did go nt: /. There may be some other time. After school, we had planned to meet someone Linus that Z knows but he had type curfew. So I came home to me o ago, we would immediately go ocj give Marcus car ngnstans -, -. In the car I sat o Messer and read as I want to be (about a 15 year old girl who becomes pregnant type). I had not eaten ngt so I took a disgusting track I made in me, I was about to vomit. When we were in Tenerife, so for us it every day so I lost the craving for! ; P
nah, I will now properly take o do in order to me! see u <3


Love Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0