Igår/Idag

Heej! Igår skrev jag väl inget inlägg? tror inte de iaf. Jag berättar lite kortfattat om gårdagen dåå; efter skolan så gick nåra tjejer hem till Wilma och skulle ha vattenkrig, sen kom det ju nåra killar också. Sen gick alla typ hem och min pappa kom o hämta mig för vi skulle hämta lite pizzor från felino. När vi åt så kom min syrra Linda hem. Sen gjorde jag en facebook osv. ni kanske fattar att jag inte han skriva något? :)

Idag ville jag åka till berga men Milla vara med på vattenkrig hemma hos Z , ganska tråkit.. så vi ska gå dit när hon har plattat håret!

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Emilia says;

vattenkrig är ju bäst ! ;D

2009-05-26 @ 18:39:11
URL: http://emiliasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0