Klänning & Björn Borg

                       Heej,,
Jag kom hem från Skåne runt klockan 2 inatt och vaknade klockan hlav 11.
Är lite trött just nu.

Igår köpte jag lite saker i min storasysters mosters affär. Hon säljer smycken, kläder och lite till! Jag hade aldrig varit i butiken förut, men det var verkligen jättefin!
Jag köpte en mörkblå/vit klänning till skolavslutningen och 2 par Björn Borg troser.

Idag tror jag att jag ska vara med Tessan lite senare :)  
V a d     s k a     n i    g ö r a     i d a g ?


Love Milla


 


Kommentarer
Postat av: ♥LINN ♥

hur har dagen varit? ♥

2009-05-24 @ 15:18:56
URL: http://takethisbitch.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken hemsida har ni laddat ner designen ifrån? Asså vad hetet den?

2009-05-24 @ 16:04:08
Postat av: Sosso <3

Kan du inte ta in en bild på klänningen ?? :P snygg design :)

2009-05-24 @ 18:29:57
URL: http://loveiyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0