Låååångt inlägg (?)

Just nu är jag hemma hos Sosso, vi har varit med varandra sen klockan 4 ungefär. Jag ska slagga här ikväll :) . Vi har hunnit vara i lekparken ett tag med Fudde. När vi kom dit så var några från min klass där, hah som sa inte ens hej. hah fett wierd "/ . aa , vi var där med Fudde dårå. Sen ringde vi typ Ozzy och Jonte och Jonte var med Gustaf i deras klass så vi hade tänkt ha vattenkrig men det var så himla kallt sen så vi tjejer pallade inte det. Sen skulle Fudde dra hem och jag och Sosso åkte till Rönninge C kvart i 9. Vi var där i typ 5 min (?) Ogge skulle egentligen följa med men han kollade på ngn film med Henke och den ville Henke abosluut inte missa -.- Så vi gick hem från Centrum och ringde Ogge och Jonte. Dom kom till bryggan vid flaten med Elli, vi väntade utanför Sosso när hon åt sen gick vi hem till mig och hoppade studsmatta ^^ Ogge och Jonte rullade ner för min branta tomt och typ bröt hela kroppen , hah ! Skyll er själva.. Elli skulle hem halv 11 och Ogge följde henne hem . Jonte stannade kvar och drog sen han med. Dom kanske skulle hit och kolla på ngn film men dom  hade ingen dom ville se.. så nu sitter vi här och chattar med dom ist. trååkigt.. aja nu vill Sosso skriva ett inläggpå sin blogg.  Soo read there olso!

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: kristina

Ser ut som att du fick en bra kväll! Vad bra!

Kram

2009-05-22 @ 09:39:26
URL: http://kristinanorin.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha okej trevligt :) nja jag ska snart hämta min kille på stationen :P vad händer idag då?

2009-05-22 @ 10:16:07
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0