091116

Hello dear ;) föörlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid idag.. och inte lust heller för den delen. Har bestämt mig för att efter julen så kommer jag starta en egen blogg som jag kommer satsa mer på, tror jag. Anyway, idag i skolan röstade vi om vem som skulle bli lucia för vi ska ha någon lucia grej för föräldrarna för att samla in pengar.. och gissa vem det blev..moi.. hehe :$ Man ska ju läsa massa himla dikter och så, om jag inte lär mig dom så får jag väl skriva i handen eller nåt. ^^ ♥
Idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig typ kl 21.00 och gå upp i tid, för en gångs skull på morgonen och slippa all stress.. och idag kom min moster hit, hon ska typ vara här nån dag eller så, interesting huh?

shiet gammal ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0