Film hos Millah!♥

Hejsan! Behöver nog inte berätta så mkt om skolan. Var väl helt som vanligt utom att brandlarmet gick och vi fick ha lektion utan ngn lärare, haha det var väl skönt!? :P :) Efter skolan så gick jag och Ida hem till Milla och kollade på en film.
Slumdog millionaire, en ganska så sorglig film faktiskt! :( Det handlar typ om en kille som bor i slummen i Indien, så tänker han tillbaka om sin uppväxt när han är med och Indiens "Vem vill bli miljardär" typ. Och han svarar rätt på alla frågor eftersom att han har varit med om så mkt. Haha jag suger på att förklara! menmen. Här kommer some picuters från filmen.

Hans bror längst bort och så han själv längst fram på tåget när han var 7 år.

Visst var han söt när han var liten?! <3

Där är när han var "stor" 18 år typ..

Tänk att dom bor så här! :O

Kommentarer
Postat av: Malin B

haha jag kan inte bestämma mig om jag tyckte filmen va bra eller inte haha men intressant kan man ju säga iaf!

2009-11-24 @ 18:53:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Maddis

Jag måste se den filmen!!:D

2009-11-24 @ 21:00:36
Postat av: johanna

Gud va bra den filmen är asså!;)

2009-11-29 @ 15:26:07
URL: http://jbzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0