Kände att jag behövde blogga..

Hejsan! Vi bloggade ju ingenting igår :o Och det får verkligen inte hända idag heller! Haha, en anledning till att jag skriver just nu. Nejdå :). Idag har det varit en ganska bra dag fakstiskt! Efter skolan så åkte jag och Milla till Tumba C och träffade Johanna R där, eller hon kom dit sen :)<3 Men iaf, jag köpte present till Wilma, och en farsdagspresent :P Haha. Och så köpte jag en sak som jag och Milla ska ha på lördag mihi.. Juste, vi träffade Elin A där också! Haha hon sprang fram bakifrån och kramde oss :) ♥
Men nu så ska jag snart kolla på Mammas pojkar! Byebye!

Vilken e eran favorit?

Kommentarer
Postat av: sarah

mamman och sonen som står i mitten (mins aldrg vad de heter) :) <3

2009-11-09 @ 00:01:49
URL: http://checksarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0