♥Love♥

Hey! Har inte bloggat ngt idag?! Men inte så konstigt när jag tänker efter, haha. Hade ju fotbollsträning imorse vid 9. Det var inte lika kul som vanligt, men det beror väl på att det är inomhus? Det var inte många som var där på träningen alls! Milla och Johanna R var inte där..:o"/ menmen :)
När jag kom hem så hann jag knappt göra ngt innan Evelin och Alexandra kom hit :) haha vi spelade typ sims xP Men det är faktiskt kul iband..;$ Stör mig bara på att det inte funkar att ladda ner saker!
Nu ska jag fortsätta att göra lite läxor. Har inget annat för mig tills jag ska vara barnvakt till lilla Alvina ♥ Min syster Elin ska typ gå på 2012 idag med hennes kille.
Men tack Elin för att du hjälpte mig med alla problem på min data.. så osmart jag e?! :$

Jag och Milla bejjbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0