Answers babes !

Ida:)
1. När fyller ni år ?
2. Har ni kille ?
3. Bästavän/bästavänner ?
4. är det kul att ha blogg tillsammans ? :)
Puss
1. Tessan: Jag fyller år den 6 februari.
Milla: jag fylle år den 14 Jan.
2. Tessan: Yes.
Milla: Ja
3. Tessan: Milla, Johanna Roos, Alexandra, Evelin.
Milla: Tessan, Johanna R, Evelin och Alexandra.
4. Tessan: Japp :)
Milla: ja det är det, fast ibland tkr vi lite olika ;)

Johanna
1. Gillar ni mig ? (a) <3
2. 4 bästa vännerna ?
3. Läser ni min blogg ? :)
4. Hur många bloggar läser ni om dagen ?

Puss ! <333 / Johanna
1. Tessan: Nej älskar (a)<3
Milla: Självklart?! <3
2. Tessan: Men det vet du ju redan? ;) Dig, Milla, Alexandra och Evelin :)
Milla: Kolla svaren över :)
3. Tessan: Japp :)
Milla: jarå!
4. Tessan: Jag läser 10-15 bloggar om dagen, höhö =)
Milla: Olika, dom jag känner för ;P

Madicken
1. Fvaoritfärg? :D
Tessan: Gillar olika färger i olika peridoder ^^ ;)
Milla: Roosa (a)

johanna
1. Har ni nåra syskon?
2. Vilken skola går ni i och vad tycker ni om jbzz.blogg.se ?:D kraam !<3
1. Tessan: Ja, 4 stycken.
Milla: mhm, 2
2. Tessan: Nytorp, den är väl bra ;)<3 Men läser den inte dagligen.
Milla: Jag går i samma skola som Tessan och din blogg är bra :) <3

Philippa
Hej tjejor!
Ehm, kom på några stycken! ;$
1. är någon tillsammans med någon?
2. vad tycker ni om mig?
3. brukar ni gå in på min blogg?
4. vilken blogg är den viktigaste att gå in på om ni får välja?
5. Har ni någon idol/någon ni ser upp till?

Hihi, 5 stycken! Hoppas ni vart nöjda med frågorna! Puss och kram Philippa.
1. Tessan: Ja, vi båda är :)
Milla: aa
2. Tessan: Trevlig och snäll :)
Milla: Söt och snäll :D
3. Tessan: Ja ibland :)
Milla: jao
4. Tessan: Desirée Nilsson, den såkallade Dessie ;)
Milla: Dessies!
5. Tessan: jarå
Milla: japp

Johanna
1. Hur många läsare per dag?
Klart tråkigaste frågan men vill veta x3
1. Milla&Tessan: Drygt 100 unika per dag.

Saga
1. Födelsedatum?;)
2. Längd:P?
3. Närmstavänner(ni får inte räkna med varandra)
4. Förebilder^^
Puss:)<3
1. Tessan: 6 februari ;)
Milla: 970114
2. Tessan: 157 cm :P
Milla: 1,62 m
3. Tessan: Utom Milla så äre, Johanna R, Alle, Evve.
Milla: Samma som Tessan ;O
4. Tessan: I dont know ^^
Milla: dä du

Lottie :)
Hejsan! :')
Läser inte igenom alla andras frågor, så jag kanske ställer samma frågor som ngn annan, vem vet?

1. Hur mycket gillar ni varandra från 1 - 10 ? :D (tror jag vet svaret ;))
2. Saknar...?
3. Vill ha... ?
4. Hur mkt får ni i vecko/månadspeng? <3
puss darling s <33333
1. Tessan: 10 ? <3
Milla: tio ;D
2. Tessan: Han vet nog :')<3
Milla: Lite folk
3. Tessan: Pengar :P<3
Milla: en ny
4. Tessan: Får typ 250 i månaden, men ibland blir det mer/mindre. Men betalar ingenting själv.
Milla: ett tusen kr.

elinn
1. tjärnar ni på eran blogg?
2. varför bloggar ni tillsammans?
3. varför började ni blogga?
4. vilken är den bästa bloggen och den sämsta bloggen?

kram
1. Milla&Tessan: Nej, men när vi fyller 13 så ska vi göra det.
2. Milla&Tessan: Why not?
3. Tessan: Verkade roligt, och läste massa andra bloggar.
Milla: Läste några andra bloggar och tyckte det verkar kul!
4. Tessan: Bästa är Dessie, den sämsta är.. haha det kan jag ju inte säga, fett taskigt ;O^^
Milla: Bästa är Dessie och sämsta är, haha ja det skulle ni vilja veta va? feel the pain

Anonym
1. vilka bloggar läser ni?
2. vilka önskade du att du käner?
3. är ni nöjda med era utseenden?
4. vad e det bäst ni vet och sämst?
1. Tessan: Dessie, Olls, Maria, Matilda, Zäta, Johanna R, Sofie, Wilma, Thejajas, Idonder, Alvahs, Sneknlladowaxchock, Alexandra, Evelin.
Milla: Olls, MStappe, MatildaElisa, JohannaMRoos, Dessies, Paow, Kissies(ibland), Foki(ibland), TheJAJAS, sneknlladowaxchock, bbaraJosefine.
2. Tessan: ♥Cristiano Ronaldo♥, Akon m.m.
Milla: Cristiano Ronaldo♥ och Justin Bieber♥ mm.
3. Tessan: ja ;)
Milla: yes!
4. Tessan: Best; Umgås ! Sämst; idontknow.
Milla: Bästa; umgås. Sämsta, vet inte?

jag
1. favvo pizza?
2. bästa tjejen i idol 2009 jusst nu?
1. Tessan: äter lite olika ^^
Milla: Hawaii
2. Tessan: Killarna är bättre, men Erica är ganska bra. Håller inte koll på tjejerna :P
Milla:
Erik Grönwall, jag vet att det inte är en tjej men jag gillar bara killarna (a)

Anonym
1. Kissie eller foki?
2. djävul eller ängel?
3. Mjukisbyxor eller jeans?
4. Lacost eller björnborg?
1. Tessan: Kissie för Foki är typ emo.
Milla: Hmm.. Kissie kanske? :S
2. Tessan: ängel (a)
Milla:
ängel
3. Tessan: Mjukisbyxor :P
Milla: Jeans
4. Tessan: Lacoste i think.
Milla: Lacoste

Anonym
1. hur länge har du varit ute med kompisarna?
1. Tessan: Jag började va ute på kvällarna i början av 5:an. Sen har jag varit ute med kompisar till 2.30
Milla: jag började vara ute på kvällarna när jag gick i 5an och jag har varit ute till kl 2.00


Kommentarer
Postat av: Saga

Bra svar;)<3

2009-10-07 @ 16:57:25
URL: http://hejsagas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oki :)<33

2009-10-07 @ 17:04:13
URL: http://johannamroos.blogg.se/
Postat av: alicia

fin blogg :) Ha en bra kväll :D<3

allt bra me dej btw?

2009-10-07 @ 18:35:42
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: ALICE

Haha, JUSTIN BIEBER ÄR HETAST/SÖTAST BÄST. GO MILLA! XD hahahahahah ;)



Men så vet ni väl lredan att jag tycker om ni läser våpran blogg? x$ mihi...

Kram! :) <3

2009-10-07 @ 18:38:22
URL: http://thejajas.blogg.se/
Postat av: ALICE

Sv: Jamen det är bra det ;) hahaha :P

2009-10-07 @ 20:37:21
URL: http://thejajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0