Håll ut!

Tjenixen! Har tagit en lång varm dusch , hehe ;) Känner mig lite bättre men inte så mkt. Jag bara måste gå till skolan imorn. Allt är planerat imorn jue! Här kommer lite:
FREDAG: Klassenstimme m.m i skolan :) Efter ska jag vara med Milla, Alle, Evve och Moa :), hem och fixa sig, åka till Milla. Sen blir det filmkväll hos Johanna R! ;D<3
LÖRDAG: Fotbollsturnering i Sunbyberg från 9 på morgonen till 9 på kvällen ;D
SÖNDAG: Fotbollsturnering igen, samma ställe, Sunbyberg.
MÅNDAG: Inget planerat, vara med kompisar antagligen :)
TISDAG: Packa till Onsdag! =) Dock ingen fotbollsträning, måste vara hemma och säkert gå och lägga mig tidigare p ga att vi ska resa bort :)
ONSDAG: Åka till Gran Canaria! Och vara där i 1 vecka! :)<3

Det var det som jag ska göra, hihi :) Det där med Gran Canaria kanske var ngn nyhet? Aja, kommer alltså hem på onsdagen på höstlovet. Det som är dåligt att den dagen som jag kommer hem så åker Milla iväg till London "/ Men då blir det INGEN "bloggpaus" iaf, eftersom att vi "avlöser" varandra! <3

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0