HÖSTLOV!

Hejsan alla glada, för vem är liksom inte glad över att det är Höstlov nu?! ;)

Idag var skoldagen inte alls anstängande och den gick desutom väldigt snabbt! How nice?! Idag tänkte jag sitta och bara chilla tills klockan 17:30, för då ska jag klippa mig! Det var verkligen på tiden, mitt hår ser slitet ut ( inte bara lite) . Så jag räknar med att dom klipper av en bra bit, även fast det inte är en lockande tanke, vem vill inte ha långt hår? Men sån tur var så fick jag turen att mitt hår växer ganska snabbt :)

Jag vet att det inte är superkul att ni inte får så mycket "färska" bilder, men vad gör man när kamerabilderna inte går att ladda upp på datan och mobilen är på lagning? Men jag hoppas att jag får tillbaka mobilen snaart!

Men nu kurrar magen, ska äta lite mellis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0