Langa nr på msn! :)

Hejsan! Var jättelänge sen jag var inne på datorn känns det som ;'( Men hur ska man hinna med det där man kommer slutskörd hem 9 på kvällen? :P haha. Helgen har varit bäst! Skitrolig med laget och allt ;D<3 Vi kom 4:a av 8-9 lag, ganska bra endå. Den dåliga nyheten var att vi fick veta att vi inte ska träna på 2 veckor ;o tråkigt!.. Men efter det så ska vi börja träna inomhus en gång i veckan och utomshus en gång i veckan. Intressant? hehe.

Btw så använder jag min gamla mobil nu som inte alls är bra!?  Vill ha tillbaka den! Vi ska lämna den på lagning imorn och det lär väl ta ett bra tag innan den kmr tillbaka.
Alla som har mitt nr kan ju skriva sitt nummer på msn :)

Ska dra nu ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0