Det man inte har inte huvet får man ha i benen -.-

Kom hem först nu.. eller nu och nu, för ett tag sen även fast vi slutade 14:45. För när jag kom hem så upptäckte jag till min stora förvåning att jag inte hade några nycklar. Så jag tog cykeln och trampade tillbaks till skolan för jag trodde nog att jag visste vart jag brukar glömma mina nycklar :$ I skåpet, jag hade glömt dra ut nyckeln från låset och skåtnyckeln sitter fast i samma "grej" som alla mina nadra nycklar, både bra och dåligt.

Men nu ska jag äta lite mellis - Toast, me like!



Kommentarer
Postat av: Charlotta ♥

Okej! Det händer mig också, hela tiden.

Jag har skaffat ännu en ny blogg!

En mode blogg, med mest kläder och andra tips på billiga saker.

Vad gör du?

Kram :)

2009-09-29 @ 16:43:32
URL: http://charlotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0