*Ett test*

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jaa
Skrika: ja ibland
Sova:  är inte det självklart (?)
Ha ångest: det händer
Skada dig själv med flit: nej inte direkt
Ta mediciner du inte borde ta: nejj
Vilja dö: noope
Drömma mardrömmar: yes
Drömma sexdrömmar: nixpix
Ta droger: nejnej
Försöka vara annorlunda: nae
Klä dig i svart: Ibland, men inte helt svart
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: jao
Röka: no
Hata folk: vissa..
Lita på folk: mm!

VEM:
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: mamma tror jag
Vill du slå: ingen just nu
Kramade du sist: någon i fotbollslaget
Vill du prata med: många (:
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg
Vill du vara som: mig själv
Vill du bli galet full med: mina kompisar isf
Gjorde dig riktigt glad senast: hemlis :)
Fick du sms från senast: Jennifer
Ringde dig senast: Tessan
Är vackrast på jorden: min nära&kära om man säger så

HAR DU:
För många vänner: lagom
Förföljelsemani: ???
Tvångstankar: Haha, ibalnd. Men inte "allvarliga" eller vad man ska säga
Någon annan psykisk sjukdom: neej
Någon fysisk sjukdom: neej
Någon skada: men nej
Färgat håret: bara slingat
Brutit några ben: nej det har jag faktiskt inte
Några piercings: i öronen (om det räknas)
Egen dator: Yes
Bra självförtroende: Bra men inte bäst
Tagit nakenbilder: nejnejnej
Köpt kondomer:  nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: många ggr
Varit kär:  mhm !
Stulit någonting:  haha, kanske godis från brorsan och sånna småsaker ^^
Lämnat landet: jadå
Tuttat eld på nått: ja, saker man ska sätta eld på
Gjort något olagligt:  hm, nej inte var jag kommer ihåg

Där fick ni veta lite mer om lilla mig :) <3


Kommentarer
Postat av: Evelin

kan jag få ditt mobil nr??

2009-09-05 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0