För dålig uppdatering

Anledningen till min dåliga uppdatering är bildbristen ;$ Tycker själv att det är tråkigt att läsa bloggar som knappt lägger ut bilder! Men nu tänkte jag skriva ett inlägg i alla fall, så ni får nånting att läsa.

Idag har vi haft friidrottsdag i skolan, på Rödstuhage som ligger.. i Tumba. Vi cyklade dit och det var hjälmtvång, jag vet att man ska ha hjälm men jag känner mig verkligen obekväm i det.

En tråkig sak som hände igår, mina faaavo jeansleggings gick sönder. Klockan var nästan tio över åtta på morgonen så jag hade lite bråttom till skolan, så jag tog ett stort kviv i bilden och "Ratsh" sa det. thihi, så jag kutade in i huset och ner på mitt rum och bytte outfit helt. Bättre att komma lite sent än att ha en reva i baken. ;P




Kommentarer
Postat av: Danni

Haha varsegod ;)

2009-09-24 @ 17:52:28
URL: http://daannih.blogg.se/
Postat av: Danni

A =)

2009-09-24 @ 18:05:39
URL: http://daannih.blogg.se/
Postat av: Johanna

Osis med dina leggings x) Och på morgonen också, vilken tajming.

2009-09-25 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0