14 April

Heej, kom hem från fotbollsträning för drygt en halvtimme sen, och åt nyss en jättegod lasange som farmor hade lagat och ska snart duscha! Sen klockan 9 är det dags för Andra Avenyn ( på kanal 1 för er som inte visste)
Men nu ska jag gå och ta lite Oboy(kall), är typ halvt beroende av det! haha. Juste idag i skolan hade vi språkval, vi fick ha en kort lektion i Spanska och en i Franska, för det är bara dom två språken i får välja mellan. I början funderade jag på att ta franska, men nu är jag heelt säker på att jah ska ta Spanska, det verkar super mkt roligare OCH lättare! :) Vi kommer få hem en lapp sen där man ska kryssa i vilken språk man vill ta. Förut kunde man välja på tyska också, men det kan man inte längre bara för att då måste man åka til Rönningeskolan och det var för jobbigt att ordna med tyckte lärarna eller nåt, aja jag skulle ändå inte välja tyska så det är lugnt :P


Love Milla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-14 @ 20:19:19
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0