Lite till av dagen

Heej alla söta! Allt bra?
Jag kom nyss in, har varit ute och hoppat på min älskade studdsmatta, innan när jag gjorde det lite tidigare på dagen stog det nån lite unge på typ 5 år och glodde på mig, sen efter tag orkade jag inte hoppa mer och satte mig ner på studdsmattan och bara vilade och då sa han;

Han: Ska inte du hoppa?
Jag: joo
Han: Men vrf gör du inte det då?
Jag: Jag är trött
Han: okej, jag trodde du skulle hoppa
Jag: Ehhm, men jag vilar lite bara..
Han: Men ändå, vrf hoppar du inte?

Haha, lite jobbigt va?! Sen gick jag in.

Asså precis innan jag går och lägger mig har jag alltid asmkt idomin på läpparna, det är jätteskönt, för då när man vaknar på morgonen är läpparna alldeles mjuuka. Men nu börjar salvan ta slut "/ Så jag ska be mamma köpa en ny :)

GodnattPussar & kramar //Milla



Kommentarer
Postat av: kimberly

tack så mycket :)

2009-04-23 @ 21:02:39
URL: http://kicksi.webblogg.se/
Postat av: L O T T I E

Aa, studsmatta är jätteroligt :)



Sv;

Tack ! :D



Planer för dagen?

Puss

2009-04-24 @ 15:23:53
URL: http://sweetieyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0