Tisdag

Heej!
Idag känns det som att dagen har gått väldigt snabbt, sista lektionen var "bild" . Vi skulle haft bild men våran vikarie hade glömt bort att han skulle ha oss, så vi satt i bildsalen och bara snackade och lyssnade på musik ;D
När det var ca en halvtimme kvar av "lektionen" kom läraren som skulle ha oss, han sa att vi skulle rita ett fantasidjur, eftersom att det inte var så långt kvar på lektionen,  men huur kul är det? - Inte alls x) Jag ritade kläder och övade på min "autograf" ist. haha ;P
Efter skolan hängde jag med Tessan hem, vi åkte iväg med bussen typ kl. 20 i 3 till Salem, eftersom att vi skulle på en booring piano lektion xP Vi fick lappar med oss hem som man skulle anmäla sig på om man ville fortsätta spela nästa termin, och jag och Tessan ska inte fortsätta! Vår lärare verkar tro att det är självklart att vi ska det för han bah: Fyll i lappen och lämna den till mig, eller så kan ni anmäla er på nätet.
Pluss att han håller på att snacka om allt roligt vi ska göra nääästa termin, haha xP Nu ska jag börja göra min i ordning för att jag sen ska kolla på Andra Avenyn och sen hopp i säng!

Love Milla


Kommentarer
Postat av: Linn <3

Andra Avenyn är värdsbäst! ;);)

2009-04-24 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0