10 mål totalt

Kom hem från Berga för ett tag sen. Spelade fotbollsmatch mot Järla. Jag var mittfältade som vanligt :D
I början av matchen trodde jag verkligen att vi skulle vinna, vi gjorde 3 mål på bara några minuter. Sen i andra halvlek gjorde motståndarna massa mål och sen gjorde vi ännu några till. Matchen slutade iaf 5-5. Ärligt talat så tycker jag att vi skulle ha vunnit, vi hade bollen mest och många fler målchansen, men aja. jag ska inte klaga! Men jag hade blivit riktigt irriterad om Järla vann.
Sen vill jag bara säga till Ellen H som inte brukar vilja stå i mål men brukar ändå få göra det att
Du är verkligen jätteduktig som målvakt!


Love Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, jag trodde det stog "Målbrott" XD garv

2009-06-06 @ 19:58:06
Postat av: Jag heter Mia.

jaså, där ser man !!!

2009-06-06 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0