Tror inte de

hejhej :) asså jag tror inte att jag kmr blogga så himla mkt nu n'r de typ är sommar. då vill man inte sitta inne framför datorn! men jag kan skriva lite om vad jag har gjort idag; Efter skolan gick först jag och Milla hem till mig och hämtade badsaker. Sen cyklade vi hem till henne och typ väntade? på att Ogge, Wilma, Z, L och Elina skulle komma. Alla kom klockan typ 6 utom L. Men vi cyklade till bergvik endå för det skulle ta ganska lång tid för henne. På bergvik vare nåra andra d'r och Milla messade med nåra andra att dom skulle komma dit. Så dom gjorde de efter ett tag men alla andra ville åka hem till mig o bada? Jag tkr de var lite taskigt mot dom att vi bara drog.. men vi får väl bada med dom ngn annan dag :) I min pool vare ca 33 grader och alla drog hem för ett tag sen. Nu måste jag äta ngt har inte gjort de på 5 timmar!

Love Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0