Skärholmen

Heej =) har inte haft tid att blogga så mycke idag, jag har varit fullt uppbokad av andra grejer. I ca 3 timmar var jag i Skärholmen och shoppade, sen när jag kom hem ringde Emelie till mig och hon kom hem till mig en halvtimme senare. Vi gjorde inget specc vi hann ju bara vara i 3 timmar :( min syrra Elin kom hem och åt middag och dom åkte precis hem. Jag vill inte tänka på att skolan börjar om imorgon.. USCH de enda bra är ju att man träffar alla igen :)

Det här shoppade jag:

Från Gina Tricot:
Ett grått linne med spettskant där uppe.
Ett par beiga korta shorts (såg precis ut som om man hadde klippt av ett par chinos).
Ett par jeans- leggins
En mintgrön tunika/klänning

Från JC:
Ett mörkrosa långt linne
Ett mörkblått långt linne

Från New yourker:
Ett par kortkorta turkosa mjukis shorts
En mörklila sladdirg tröja
En svart brett bälte
Ett par sladdriga mörkgråa halvlånga byxor (perfekt till dansen)

Från Stadium:
En svart bikini överdel och en svart mönstad underdel

+ massor av andra smågrejer från H&M och Twilfit

(jag är inte säker på att jag kommer använda dom dära sladdriga byxorna men de kan alltid vara bra att ha!)

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Milla

Snygga grejer :D

2009-04-13 @ 20:17:18
URL: http://camillus.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bilder på grejerna?

2009-04-13 @ 20:18:48
Postat av: L O T T I E

Oh, det var mycket du hade köpt :O

Puss <3

2009-04-13 @ 20:23:40
URL: http://pinkgrapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0