Torsdag

Heej, dagen idag har vatr helt okej.
En lektion var klassråd, haha, våra klassråd som vi har i klassen slutar oftast med att några är sura på våran fröken - som inte kan ta kritik.. hah. Alla sitter typ och skriker i mun på varann, rätt kul att sitta och bara kolla på, för jag är oftast inte med i "bråken".  
Har egentligen fotbollsträning idag kl. 17.30, men jag är lite förkyld och känner mig lite hängig just nu, så jag skippar.
Vi tränar ju ändå mer än en gång i Veckan så det är inte hela världen om man missar En träning ;P
Har inte så himla mkt mer att skriva, inte vad jag kmr på just nuu iaf. Men jag ska skriva lite "Dagens":

Dagens kläder:
grå Canadatröja, vitt linne och svarta leggings.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens skor: Lacoste
Dagens parfym: Ingen idag



Puss // MILLA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, typ likadana kläder

2009-04-23 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0