Higher..!

Heej. Vad gör ni? Jag försöker städa mitt rum, hehe. Känns som om jag gör det hela tiden men så är det faktsikt inte ^^ Har jättemkt annat som också ska göras till imorn för då har ju min klass Lucia på skolan. Jag, Milla, Maddis och Ida ska sjunga en låt, och så ska alla tjejer dansa ngn dans. Haha ♥ Så det måste jag öva till -.-
Jag har även hunnit med att  shoppa i Skärholmen förut idag, jag vaalde lite julklappar till mig! hihi =) + lite annat (ofc..!)
Nu ska jag somsagt städa mitt rum.
Slänger in Vinnarlåten från igår dårå ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

ERIK ÄR SÄMST ;O <333 CALLE SKULLE LÄTT VUNNIT !:( <33333333333333333

2009-12-12 @ 17:33:57
URL: http://moaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0